2017. okt 26.

Kék meg cseresznye

írta: Aoi Sakura
Kék meg cseresznye

Egy csepp a hülyeség tengerében

kekmegcherry_copy.jpgA tenger végtelen, az interneten mindent IS találni, akkor is, ha nem akarod, mert az arcodba tolják. Beletörődtem én már abba, hogy állandóan társkereső oldalak hirdetéseivel bombáznak, holott semmi szükségem ilyesmire; hogy az összes női online magazin összes idióta cikkét láttam már legalább háromszor, jó, ez túlzás, de elég sokat, bár ezt sem kértem. Szóval oké, ez van. Igaz, hogy a profilom alapján, nem tudom, miért gondolják, hogy érdekel a ma mit vegyek fel, mitől leszek trendi, milyen hajam legyen, milyen pasival, hogyan randizzak típusú kérdések özöne.

Ezt úgy feldolgozod, meg ignorálod, de azt a mérhetetlen ostobaságot, amikor emberek megírnak egy cikket arról, hogy a kesztyűtartóban (!!!) csempésztek migránsokat, és ezt emberek simán bekajálják, akkor azért úgy megáll a kanál a reggelidben…

Elkezded nézni (mert te se vagy normális) innen is meg onnan is. (Kár, hogy már halvány lilám nincs milyen oldalról került elő ez a förmedvény, mivel vannak dolgok, amiket hetekig, hónapokig, néha évekig tárolok, mielőtt kiadom magamból.)

Szóval ülsz és bámulsz a monitorra, mint az a jól ismert állatállomány és reggel lévén próbálod összerakni, mi a búbánatról vakerálnak ezek itten. Persze, tudod, hogy baromság, de nem érted, a sok hőbörgő kommentelő nyála miért fröcsög a te monitorodból is. Mire gondolt a költő és a befogadó? Mert az evi, hogy egy kesztyűtartóban nem fér el senki. Jómagam momentán két rongyot, a rádióm fejegységét és a cédéimet is csak némi tetriszezés árán tudom bele tuszkolni. Tehát valaki vagy idióta, vagy egy troll és csomagtartó helyett írt kesztyűtartót. Bár ez is elég kétséges számomra. Ugyan az én autóm elég kicsi, mivel nincsenek kompenzációs problémáim (jaj, de rossz vagyok, ez a csúnya általánosítás), de szerintem más csomagtartójában se fér el egy magzatpózba gömbölyödött embernél több, oké max kettő, esetleg több, ha feldaraboljuk őket, az viszont már nem csempészés. Rakosgatod ide-oda és két megoldást dob ki reggel még ködös elméd:

1/a. Csomagtartóról van szó, ez esetben emberünknek jócskán kilométer hiánya van, és fel-alá furikázik álló nap, hogy teljesítse küldetését.

1/b. Egy személygépkocsinál nagyobb járműről volt szó, akkor meg nem értem a mellékelt képet, ami egy átlagos szgk. (és még mindig nem kesztyűtartó!)

  1. A legvalószínűbb, hogy Hókuszpókusz az elkövető, aki haza akarta csempészni a Hupikék Törpikéket (a kesztyűtartóban). Ez esetben teljesen érthető a tisztelt olvasó közönség felháborodása, én kérek elnézést.

Mai tanulságaink: 1. Olyan nincs, hogy valamit nem lehet megmagyarázni. 2. A hülyeséget bármeddig lehet fokozni. 3. Bár ezt már említettem, én se vagyok normális, hogy ilyesmire fecsérlem az energiámat.

Szólj hozzá

internet agymenés hülyeség magyarázat nem normális csempészés kesztyűtartó Egyéb Kék meg cseresznye Ao bugyuta cikkek