2017. nov 09.

Kék meg cseresznye

írta: Aoi Sakura
Kék meg cseresznye

Az a baj…

kekmegcherry_copy.jpgMi nem az? És akkor ezzel mindent el is mondtunk kedves nagyérdemű, a többi már csak ráadás.

Ami nem lesz, mert igazából már totál elfelejtettem, mit akartam ideírni, honnan jött ez a címadás. Ez vagyon.

Egyébként meg tudjuk, télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, más opció meg már nincs. A világ tele posványos pöcegödrökkel és nem telik el nap, hogy bele ne lépnél egybe, sőt ha még oly óvatos is vagy, megtalálnak és nyakon öntenek egy kis szarral, már csak a rend kedvéért is. Meg csak úgy, mert miért ne.

Bye, everybody, én elvonultam a kis zenkertembe elmélkedni a nagy büdös semmin vagy épp mindenen… És valami folyik hátamon, valószínűleg kaka, de nem érdekel, mert ma bódult vagyok a leszarom tablettától. Néha kell ez is.

Ui.: Nem vicceltem, tényleg nincs ráadás.

Ui.2: Panaszával forduljon, ahova akar, csak ne hozzám, jelenleg magamon kívül tartózkodom. Megértésüket köszönjük!

Szólj hozzá

leszarom pöcegödör Egyéb Kék meg cseresznye Ao Az a baj... hócipő tele nincs ráadás