2020. feb 22.

Kék meg cseresznye

írta: Aoi Sakura
Kék meg cseresznye

Tessék mondani, nem baj, ha jobban szeretnék önmagam lenni? - avagy RULE 2.0

kekmegcherry_copy.jpgNo, kérem szépen, azért jó, hogy ebben a zsebkendőnyi országban is akad épp elég olyan, aki egyetlen okból nyitja ki száját: hogy hülye és/vagy bunkó mondatokat böfögjön fel elméje sötétjéből mindent is tudásnak álcázva, így legalább eszembe jut, miről szerettem volna még írni.

Az, hogy valaki hülye, egy dolog, nem tudok vele mit kezdeni, időnként jót rötyögök rajta, és próbálom kitalálni, hogy ő helyből ilyen vagy nekifutásból, de amúgy nem véletlen nem akartam sose tanár lenni, nincs türelmem meg nem is tudok igazán magyarázni. Nem az én asztalom a csodatétel, na, mert elnézve egyeseket, ott bizony arra volna szükség.

Az, hogy valaki bunkó, az aztán meg mocskos ingovány, mert kinek hol a határ, ki hogy dekódol magában dolgokat. Ezen a téren nem nagyon tudok igazságot tenni, ha őszinte vagyok, nekem is van, ami sok és azt mondom, ez nem oké, de az én határom - ezt teljes bizonyossággal állítom - nem ott van, ahol a másé.

Példa erre: anno dazu megnéztem egy pasi videóját már nem tudom miről, később feldobta nekem a youtube egy másik vidijét, amiben a kommentszekcióra reagált. Igazából csak azért néztem meg, mert nem volt ingerenciám újabb anime után kutatni, kaja közben meg - főleg mikor egyedül vagyok - nézek valamit. Igen, tudom, a pokol tűzén fogok elégni, a magány bugyraiban senyvedni, lapozzunk. Nem egészen fogtam, mi a baja a fickónak, mert rendben volt egy, max kettő olyan ordenáré komment, amiben az összes felmenő foglalkozását, hovatartozását firtatták meg a mondatban több volt a káromkodás és a minősíthetetlen megjegyzések, mint az értelem, a többi viszont olyasmi volt, amiben az illető leírta a véleményét, legtöbb esetben kiemelve ez az övé, csak épp nem egyezett a videós elképzeléseivel. Ilyesmi volt, hogy: én nem járnék olyan hapsival, aki sminkeli magát, és a pasi leprimitívezte őket, pedig szerintem szíve joga ilyet írni, az más kérdés, hogy muszáj-é feltétlen odarottyantani. Momentán nálam nagyon ritka, hogy valahol jelzem nemtetszésem, mert mire jó az? Nem tetszik, nem értek egyet, ez van, oszt jó napot. Summa summarum ennek a videósnak más elképzelése van a bunkóságról, máshol húz határt, mivel az az ő felülete, ő döntése.

Amúgy nekem nyolc, hogy egy pasi sminkeli-e magát, van, ahol hozzátartozik a munkához (egyes zenészek, színház, tévé stb.), van, akinek jól áll, van, akin sokkal meglepőbb lenne, tosz se tudja, ez egyén, személyiség stb. függő, ha konkrét emberre kérdezel rá, talán tudok is nyilatkozni, bár nem tudom minek. Azzal sincs bajom, ha valakinek meg ez gáz, ameddig nem akarja mindenkire vonatkoztatni, csak ő nem szeretne ilyen férfival ismerkedni, hát nem teszed és pont.

És itt jutunk el ahhoz, ami a hülyeségnél, bunkóságnál jobban leveri nálam a biztosítékot: a mindent tudás, az én szavaim mindenkire vonatkoznak, mindent és mindenkit az én kis világom égisze alá kényszerítek, hisz én tudok mindent is, olyasmi nincs, ami szerintem nincs. Magyarán én akármilyen címszóval (reklám, nevelés-tanítás, guruság, coaching, manapság politika, ha már itt tartunk stb.) a te elmédet, pszichédet akarom uralni, nem elgondolkoztatni, nem szórakoztatni, nem segíteni, azt akarom, az legyél, akinek én akarlak, sőt az vagy, akinek én mondalak, akár látatlanban is.(Még mielőtt jönne a dörgedelem, nem, a felsorolt példák nem minden esete tartozik ide, kivéve talán a reklámot, de azzal nekem van személyes ellentétem, mostanság ugyanis mintha semmi se volna szent, egyes helyeken úgy nyomulnak. A politikát meg hagyjuk.)

Akár látatlanban is, mert teszem azt, nő vagy és nem szülsz, tehát te egy önző, non-stop bulikázó ribanc vagy, vagy férfi vagy, de vékony és hosszú a hajad, te akkor el vagy nőiesedve, vagy épp nő vagy és nem vékony, pasi vagy, de nem izmos és akkor tessék szégyellni magad, te büdös, lusta, igénytelen disznó, aki szarik az egészségére és a többi, és a többi.

Hát hallod, én leszarom, ha nekem mondod, mert már eljutottam odáig, mert nem érdekel, megvannak a magam prioritásai, teszem azokat a magam módján, azaz nem, nem magam miatt vagyok rád kiakadva, azok miatt, akik még nincsenek itt, vagy sosem jutnak el idáig, mert igen, ilyen is van. Nekem baromi hosszú idő és nehéz út volt elérni idáig, és nem állítom, hogy ne lenne még mindig olyan, ami azért bánt, megszúr. És pont az ilyenek miatt olyan nehéz az az út, még nehezebbé teszik ezzel. Én elhiszem, hogy az a legegyszerűbb, ha a világ és benne minden ember elképzelhető egy kétbites rendszerben, de nem így működik, nem mindenki így működik. Én példának okáért frászt kapok a fekete-fehér, kétbites gondolkodástól, de legesleginkább attól a trendtől, hogy ez váljék kívánatossá, attól meg egyenest vérszemet, ha valaki baszogatással akar elérni nálam bármit, sry, vannak ilyen emberek is.

Ui.: Képzeld, vannak olyan emberek, akiknek nem az a fontos, ami neked. Hihetetlen, mi?

Ui.2: Amúgy tudja valaki, hogy ezt az alázós, baszogatós stílusú megreformálását az embereknek honnan szedik ezek? S mit remélnek? Szokjál le te büdös bagós, mert társadalom ellenes vagy! Ne egyél húst, mert aki húst eszik, az nem környezetvédő, sőt mocskos gyilkos! Fogyjál le, mert kövér disznó vagy, és a gyerekeidnek miattad nem lesz apjuk! Szüljél, mert fogy a magyar, s ha nem, egyenest nemzetgyilkos vagy etc. Valamiről lemaradtam? Ki az, akinek nem az az első reakciója erre, még úgyis, hogy esetleg foglalkoztatja a kérdés, probléma, hogy meg a felmenőid hátsófelét drágám? (oké, biztos van ilyen is, de valahogy nekem csak ez jut eszembe, akármennyire szörnyű is legyek, és nem, utána nem fogom azt tenni, amit akarsz, amilyen köcsög vagyok kifejezetten dacból, dafke, csak azért sem.)

Ui. 3: Legyél büszke arra, amit elértél, nincs azzal gond, ha munka van mögötte (igen, akár abban is, hogy vegán vagy), de mielőtt mást cseszegetnél minősíthetetlen módon, jusson eszedbe: mindenkinek az életstílusába bele lehet kötni valahol, valamilyen szempontból, csaxólok.

Szólj hozzá

hülyeség bunkóság Kék meg cseresznye Ao önmagam lenni rule 2.0 mindent tudás legyél akinek akarlak kétbites gondolkodás hagyjál élni belekötni