2017. sze 07.

Sindzsi: Little fairy tales

írta: Aoi Sakura
Sindzsi: Little fairy tales

Megfagyott álmok

(A pillanat: http://aoisakura.blog.hu/2017/05/04/sindzsi_little_fairy_tales_998 folytatása)

sindzsi_copy.jpg- Ki vagy te? – kérdezte tőlem a lány.

- Akutagava Sindzsi – feleltem bágyadtan. Tagjaimba erőtlenség kúszott.

- Nem a nevedre vagyok kíváncsi – így ő.

- Senki – suttogtam magam elé válaszom. Tekintetem az általam okozott káoszon függött.

A válaszom elfogadást nyert.

- Ki szeretnél lenni?

- Nem tudom.

Csönd. A lány arca elkomorult.

- Miért élsz?

- Mert nem tudok meghalni…

- de élni sem igazán – fejezte be szavaim, majd összeszorította száját. Úgy festett, folytatná még, ám az a folytatás kegyetlen lenne.

- Hiszel a mesékben? – rukkolt elő az újabb kérdéssel.

- Nem.

Egyre jobban fáztam, mindenem olyan nehéz volt.

A pokol valójában hideg, jéghideg – gondoltam. – s most az ördögök kapaszkodnak belém, hogy lerántsanak a mélybe.

- Hazudsz – hangja megvetésről tanúskodott, tekintete végtelen szomorúságról.

- Utolsó kérdés: miért hagytad, hogy az álmaid megfagyjanak?

Megdöbbentem.

- Nem én…

- De te! – kiáltott rám.

Az ördög megragadott, az arca az enyém volt.

Zuhanni kezdtem, testemen jégkristályok növekedtek.

A lány felé nyújtottam kezem és kétségbeesetten felkiáltottam:

- Segíts!

Elmosolyodott. Kicsiny alakja körül lángok lobbantak fel. Kitárta szárnyait és alábukott. Amikor utolért, szorosan magához ölelt. Belé kapaszkodtam.

Lángjai égettek, de nem annyira, mint az arcomon lecsorduló könnyek.

Szólj hozzá

folytatás pokol ördög jég ki vagy a pillanat lángok Egyéb Sindzsi Little fairy tales megfagyott álmok