2017. aug 12.

Sindzsi: Little fairy tales

írta: Aoi Sakura
Sindzsi: Little fairy tales

Átváltozás

sindzsi_copy.jpgA tenger felszínén lebegek, vize kellemesen hűvös, hullámai lágyan ringatnak. Valahonnan messziről egy nő dúdolását hallom. Lehunyt szemmel élvezem a békét. A szél ujjai cirógatnak, a napfény meleg csókokkal borít el.

Beborul, és máris érzem az esőcseppek hűvös, üdítő érintését. Nincs kedvem megmozdulni, jó itt. A nő dúdolása énekbe vált, de nem tudom, miről énekelhet.

Kinyitom a szemem, a belehulló esőcseppek rögtön elhomályosítják látásom, mégis kiveszem a felettem elsuhanó madár alakját.

Én vagyok az a madár, repülök. Hamarosan kiérek a viharfelhők alól és megszűnik az összevissza dobáló szél okozta fáradtságom. Egy szigetre megyek, fészkem egy félelmetesen magas szirten vár. Ahogy leszállok, karmommal egy ingatag apró követ sodrok le.

Én vagyok az a kő. Rohanok a mélység felé.

Odalent bronzbarna bőrű emberek körébe érkezem. Néhányan zenélnek, míg a többiek körben ülnek és egymás kezét fogva énekelnek. A hangjuk leszek és egységük, melyben összekapcsolódnak. Csodálatos érzés, melynek hirtelen vége szakad.

Eltűnnek a hangszerek hangjai és ének helyett újra csak a nő dúdolását hallom, melyet aláfest egy szív hangos dobogása. Sokáig élvezem az engem átölelő melegséget, olyan biztonságban érzem magam, mint soha, sehol máshol, mégis egy belső hang azt súgja: Itt az idő.

Szólj hozzá

biztonság tenger madár születés mozgás lebegés szívdobogás dúdolás szárnyal Egyéb Átváltozás Sindzsi Little fairy tales